درآمد دلاری با طراحی سایت

چگونه با طراحی سایت درآمد دلاری داشته باشیم؟

بسیاری از ما مشتاقیم راهی پیدا کنیم که به واسطه آن در خانه کار کنیم و درآمد دلاری داشته باشیم . اگرچه ممکن است اینکه با کار درخانه  بتوان درآمد دلاری داشت یک رویا به نظر برسد، اما در واقع رسیدن به این هدف چندان دشوار نیست. بسیاری از برندها برای تسلط بر دنیای دیجیتال در رقابت با یکدیگر هستند، و به سبب این موضوع فرصت های کسب و کار آنلاین نیز افزایش زیادی داشته است.

با توجه به برجسته شدن اهمیت حضور کسب و کارها در دنیای دیجیتال و راه اندازی سایت فروشگاهی ، کار طراحی سایت تبدیل به یکی از مشاغل پرطرفدار و روز دنیا شده است که فرصت های کاری زیادی برایش فرآهم شده است.

اما چگونه با یادگیری طراحی سایت درآمد دلاری داشته باشیم؟ آیا می‌توان به صورت فردی برای خارج از کشور خدمات ارائه کرد و درآمد دلاری داشت؟ راه های کسب درآمد دلاری با طراحی سایت چیست؟

روش های کسب درآمد دلاری با طراحی سایت

تغییرات نرخ ارز و افزایش سریع قیمت دلار، افرادی را که قصد کسب درآمد دارند، به تحقیق در مورد کسب درآمد با دلار سوق داده است.

امروزه افراد برای جا نماندن از قطار تورمی سعی می کنند از طریق کار آزاد یا فریلنسینگ با برندهای خارجی درآمد ارزی کسب کنند.

روش های کسب درآمد دلاری با طراحی سایت

کار از راه دور یا به قول معروف فریلنسری نوعی کار آزاد است که در آن افراد ارتباط طولانی مدت با کارفرمایان ندارند. فریلنسری به افراد این امکان را می دهد که بطور مستقل و دورکاری پروژه بگیرند و درآمد کسب کنند، و بنابراین، افرادی که می خواهند دلار به دست آورند، می توانند راحت تر با تخصصی که دارند از هر کشوری که می خواهند پروژه بگیرند و کار کنند.

طراحی سایت یکی از تخصص های قابل اجرا در فرمت فریلنسری است. با توجه به درک اهمیت حضوردر دنیای آنلاین  و استفاده از سهم بازار آن توسط مشاغل بزرگ و کوچک،  طراحی سایت از جمله مشاغل پرتقاضا در بازار کار محسوب می شود.

پیش بینی می شود که اشتغال کلی طراحان وب و طراحان دیجیتال از سال 2022 تا 2032 به میزان 16 درصد رشد کند، که بسیار سریع‌تر از میانگین برای همه مشاغل است.

به طور متوسط در طول یک دهه، سالانه حدود 19000 فرصت برای توسعه دهندگان وب و طراحان دیجیتال پیش بینی می شود. با در نظر گرفتن این بازار کار  شما به راحتی با فرا گرفتن تخصص طراحی سایت می توانید شروع به کسب درآمد دلاری با طراحی سایت برای خارج از کشور کنید.

شغل طراحی سایت چیست؟

طراحی وب فرآیند افزودن ظاهر و عملکرد زیبایی به یک صفحه وب با در نظر گرفتن عناصری مانند تجربه کاربر (UX) و SEO، از جمله نحوه سازماندهی محتوا و عناصر طراحی موقعیت است. طراحی وب همچنین شامل طراحی برنامه های کاربردی وب، برنامه های کاربردی تلفن همراه و طراحی رابط کاربری (UI) می باشد.

چه کسانی می تواند طراح سایت شوند؟

اگرچه تصور می شود برای طراح سایت شدن باید تحصیلات دانشگاهی مرتبط داشت اما این یک ذهنیت غلط است. برای تبدیل شدن به یک طراح سایت، لازم است که در جنبه های فنی ساخت وب سایت مهارت داشته باشید. و در حقیقت بسیاری از طراحان وب مدرک دانشگاهی مرتبط ندارند و با گذراندن دوره های تخصصی طراحی سایت یا بطور خودآموز در این شغل متخصص شده اند.

شاید برای شما مفید باشد : روش‌ های کسب درآمد از دراپ شیپینگ

مدت زمان لازم برای یادگرفتن طراحی سایت  چقدر است؟

مدت زمان لازم برای یادگرفتن طراحی سایت  چقدر است؟

از آنجایی که اصطلاح طراح وب به طور کلی برای هر کسی که وب سایت ایجاد می کند استفاده می شود، زمان لازم برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت به سطح تجربه فعلی و اهداف شغلی شما بستگی دارد. در حالی که برخی از طراحان وب دارای مهارت های متمرکز بر UX و طراحی گرافیک هستند، برخی دیگر ممکن است به طور خاص روی مهارت های کدنویسی تمرکز کنند و در قسمت فرانت اند تخصص داشته باشند.

اما بطور کلی اگر می‌خواهید یک طراح وبسایت فریلنسر شوید، باید چند ماهی را برای دریافت هر مدرک در مهارت‌های پایه‌ای که نیاز به تسلط دارید صرف کنید.

البا گلد به عنوان متخصص در برگزاری های دوره های طراحی وب سایت، با کادر مجربی که در اختیار دارد، در همه مراحل در کنار شما خواهد بود که در کوتاه ترین زمان، این تخصص پرتقاضا را فرا بگیرید و کسب درآمد کنید.

میزان درآمد طراحی سایت در ایران در مقایسه با خارج

طراحان سایت با تجربه که 4 تا 6 سال در این زمینه کار کرده اند، میانگین حقوق سالانه بین 51000 تا 80000 دلار دریافت می کنند. و دستمزد طراحان ارشد سایت از 55000 تا 86000 دلار در سال است.به طور متوسط، یک طراح وب در ایالات متحده حدود 65159 دلار در سال درآمد دارد. درواقع نرخ ساعتی برای یک طراح وب در آمریکاحدود 28-34 دلار در ساعت است.

دستمزد طراحی وب در ایران بین 6 تا 10 میلیون تومان برای طراح های مبتدی و متوسط می باشد. طراحان وب سایت ارشد نیز می تواند از 20 الی 40 میلیون تومان درآمد داشته باشد.

مهم ترین تخصص ها جهت کسب درآمد دلاری با طراحی سایت

برای کسب درآمد بیشتر توسط طراحی سایت، ضروری است که بودن در یک زمینه خاص تخصص داشته باشید. اگر فهرست‌های شغلی را بررسی کنید، ممکن است موقعیت‌هایی را ببینید که برای جذب طراحان سایت تبلیغ می‌شوند، که درواقع یک اصطلاح کلی برای توصیف هر کسی که برنامه‌های کاربردی وب را ایجاد یا نگهداری می‌کند، می باشد.

 با این حال، زمانی که شما شروع به جستجوی مشاغلی می کنید که سه تخصص اصلی در طراحی وب را هدف قرار می دهند:

توسعه دهنده وب فرانت اند،

توسعه دهنده وب Back End

و توسعه دهنده وب Full Stack،

 پتانسیل کسب درآمد دلاری با طراحی سایت بسیار بالاتر است. اگرچه تفاوت هایی در بین حقوق بین این سه تخصص  نیزوجود دارد، اما افرادی که به عنوان متخصص در این موقعیت ها کار می کنند به طور قابل توجهی بیشتر از افرادی که در نقش کلی «طراح سایت» کار می کنند، درآمد دارند.

مهم ترین تخصص ها جهت کسب درآمد دلاری با طراحی سایت

شما همچنین می توانید در زبان های برنامه نویسی خاص تخصص کسب کنید که این نیز می تواند پتانسیل درآمد دریافتی شما را تغییر دهد. اگر با Ruby به خوبی آشنا هستید، می توانید به عنوان یک توسعه دهنده Ruby با درآمد سالانه بیش از 131000 دلار کار کنید.

درآمد توسعه دهندگان جاوا کمی کمتر است و هر سال کمی بیش از 100000 دلار درآمد دارند در حالی که توسعه دهندگان پایتون به طور متوسط ​​108000 دلار درآمد دارند. کسانی که کار با جاوا اسکریپت را ترجیح می دهند می توانند کمی بیشتر درآمد داشته باشند. میانگین حقوق برای توسعه دهندگان جاوا اسکریپت حدود 111000 دلار است.

چگونه پروژه طراحی سایت بگیریم؟

کار طراحی سایت ترکیبی از خلاقیت و فناوری و یک شغل رقابتی است. برای شروع کار در این زمینه  به جستوجو در سایت های کاریابی ، وب سایت های شرکت ها و شبکه های حرفه ای کاریابی برای یافتن فرصت ها بپردازید. برای کسب تجربه عملی و ایجاد شبکه حرفه ای خود، می توانید شرکت در دوره های کارآموزی یا پذیرش موقعیت های ابتدایی را نیز در نظر بگیرید.

شاید برای شما مفید باشد : سئو چیست؟

 

بهترین سایت های خارجی برای دریافت پروژه طراحی سایت دلاری

وب سایت های زیادی برای دریافت درآمد دلاری با طراحی سایت وجود دارند که می توانید در آنها به صورت مستقل کار کنید تا به دلار درآمد کسب کنید. در زیر چند تعداد از بهترین سایتهای خارجی در این زمینه لیست شده اند:

Freelancer

Fiverr

Up Work

I Stock

 سایت های مطرحی از این دست هستند که می توانید برای کسب درآمد دلاری با طراحی سایت  به آنها مراجعه کنید.

کلام آخر

از آنجایی که رسانه های دیجیتال به بخشی ضروری از زندگی ما تبدیل شده اند، راه اندازی سایت فروشگاهی و طراحی سایت یکی از بخش هایی است که به سرعت در حال رشد است. طراحان سایت به دلایلی مانند نرخ پرش بالا در وب سایت هایی با طراحی ضعیف و این واقعیت که طراحی های قوی مستقیماً بر سودآوری یک تجارت تأثیر می گذارد، نقش بسیار ویژه ای در فرآیندهای سئو و بازاریابی دیجیتال دارند.

علاوه بر این مجراهای زیادی برای کسب درآمد دلاری با طراحی سایت وجود دارد این نیز کاتالیزور مهمی برای اقدام به فراگیری طراحی وبسایت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

جدیدترین دوره ها

پکیج جامع vpn و خدمات مجازی
دسته بندی اصلی : نرم افزار
پکیج جامع آموزش زبان انگلیسی
دسته بندی اصلی : زبان
پک آموزش جامع طلا
دسته بندی اصلی : بازار های مالی
دوره    سکس
دسته بندی اصلی : ارتباطات

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...