تغییر صدا با هوش مصنوعی

تغییر صدا با هوش مصنوعی یکی از راه‌ های جذاب تغییر صدا است که در سال‌های اخیر با استفاده از هوش مصنوعی امکان پذیر شده است. گاهی اوقات پیش می‌آید که افراد از صدای خود ناراضی هستند یا می‌خواهند که برای ضبط یک پادکست آن را تغییر دهند.

در این زمان است که استفاده از یک ابزار تغییر صدا می‌تواند در این موضوع کمک کننده باشد، اما معمولا این ابزارها کارآمد نیستند و عمدتا دارای صداهای مصنوعی هستند.

تغییر صدا با هوش مصنوعی یک تحول بزرگ در این زمینه محسوب می‌شود و افراد می­توانند با ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی صدای خود را به صورت کاملا طبیعی تغییر دهند. شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که بهترین ابزارها برای این کار چیست؟ در ادامه به معرفی بهترین ابزارها خواهیم پرداخت.

اهداف استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای تغییر صدا چیست؟

استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند تحول زیادی در انجام کارها ایجاد کند. وقتی که شما با ابزارهای این ویژگی کار می‌کنید، می‌توانید تغییرات زیاد و منحصر به فردی را ایجاد کنید که با هیج ابزار دیگری قابل انجام نیست. به همین دلیل، تغییر صدا با هوش مصنوعی می‌تواند اهدافی داشته باشد که با استفاده از آن کسب و کارها و پروژه‌های زیادی متحول خواهند شد. این اهداف عبارتند از:

تغییر صدا با هوش مصنوعی

طراحی و نمونه برداری صدا

طراحان صدا اغلب زمان قابل توجهی را صرف جست و جوی نمونه‌های مناسب و ایجاد صداهای منحصر به فرد می‌کنند.

ابزارهای هوش مصنوعی از تجزیه و تحلیل طیفی برای تجزیه فایل‌های صوتی به قسمت‌های جداگانه استفاده می‌کنند و به طراحان صدا اجازه می‌دهند که آن‌ها را تغییر دهند. این امر باعث می‌شود که صداهای کاملا جدیدی ایجاد شود.

تصحیح و تنظیم صدا

تصحیح صدا و دقت در تنطیم آن همیشه در تولید یک فایل صوتی بسیار مهم هستند. ابزارهای صوتی با کمک هوش مصنوعی این فرآیند را ب تنظیمات بسیار دقیق و با صدای طبیعی ارتقا می‌دهند.

تغییر صدا با هوش مصنوعی از یادگیری ماشین برای تشخیص و تصحیح نواقص استفاده می‌کند تا همه بتوانند صداهای بدون نقص تولید کنند.

پردازش صدا

ابزارهای هوش مصنوعی محدود به پردازش آفلاین نیستند. برخی از افزونه‌ها برای تجزیه و تحلیل منابع صوتی به کار می‌روند تا یک فضای صوتی هماهنگ ایجاد کنند. این ویژگی به افراد اجازه می‌دهد که تنظیمات لازم برای صدای خود را انجام دهند.

شاید برای شما مفید باشد : راه اندازی سایت فروشگاهی

بهترین ابزارهای ویرایش صدا با هوش مصنوعی و بررسی هر کدام

بسیاری از افراد دوست دارند که صدای خود را تغییر دهند و به حالت ایده آل در بیاورند. خوشبختانه امروزه با پیشرفت هوش مصنوعی در بسیاری از زمینه‌ها، بسیاری از کارها را می‌توانید به کمک آن انجام دهید. تغییر صدا نیز یکی از کارهایی است که با سادگی انجام پذیر نیست و در سال‌های اخیر با استفاده از هوش مصنوعی امکان پذیر شده است.

ابزارهای زیادی با استفاده از هوش مصنوعی این کار را انجام می‌دهند که به شرح زیر هستند:

ابزار MURF

یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین ابزارهای تغییر صدا با هوش مصنوعی MURF است که هر شخصی را قادر می‌سازد تا تبدیل متن به گفتار، تبدیل صدا به متن با هوش مصنوعی و صداگذاری را انجام دهد. این ابزار برای اشخاصی مانند معلمان، توسعه دهندگان محصول و سازندگان پادکست بسیار مناسب است. مورف می‌تواند صداهای طبیعی را در مدت زمان بسیار کوتاه و با انجام کمترین تلاش ایجاد کند.

این ابزار کتابخانه ای متشکل از 110 صدا به 15 زبان مختلف دارد که می‌تواند کاربردهای زیادی داشته باشد. مورف می‌تواند از ورودی صدا و متن پشتیبانی کند. داشتن کتابخانه بزرگ از مزایای آن است و دارای سبک‌های بیان احساس بوده که آن را از سایر ابزارها متمایز می کند.

ابزار Altered studio

این ابزار یک ویرایشگر صوتی نسل جدید است  که چندین فناوری هوش مصنوعی را با هم ادغام می‌کند. این برنامه را می‌توانید هم به صورت آنلاین و هم آفلاین در ویندوز و مک اجرا کنید. به همین دلیل، به عنوان یک برنامه کاربر پسند شناخته خواهد شد.

شما می‌توانید از این ابزار برای صداگذاری، تغییر صدا و تبدیل متن به گفتار استفاده کنید.

Alterd studio یک فناوری منحصر به فرد ارائه می‌کند که با دیگر ابزارها متفاوت خواهد بود. یکی از گزینه‌های این فناوری منحصر به فرد به شما این امکان را می‌دهد که صدای خود را به صدای دلخواه تغییر دهید. همچنین می‌توانید صدا را با تبدیل متن به گفتار اضافه کنید و فایل‌های صوتی را ترجمه کنید. با استفاده از این ابزار شما قادر هستید کارهای زیر را انجام دهید:

  • ایجاد یک صدای خاص مانند صدای بازیگران و خوانندگان
  • از یادداشت‌های شخصی گرفته تا تحقیقات علمی را تنها با یک کلیک به صدا تبدیل کنید.
  • این ابزا قابلیت این را دارد که همه فایل‌ها با هر فرمتی را بخواند.

ابزار LOVO

Lovo یک تولید کننده صدا مبتنی بر هوش مصنوعی  و یک پلتفرم تبدیل متن به گفتار است که به عنوان یک ابزار تغییر صدا با هوش مصنوعی نیز استفاده می‌شود. این پلتفرم یکی از قوی‌ترین و ساده‌ترین پلتفرم‌ها برای استفاده است که صداهایی با بیشترین شباهت به صدای واقعی انسان تولید می‌کند.

  این ابزار مدل‌های سنتز صدا را به طور مداوم اصلاح می‌کند تا طیف گسترده ای از صداها را ارائه کند. به همین دلیل است که lovo مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

در آپدیت جدید،lovo  امکانی را به نام Genny اضافه کرده است. این ویژگی نسل بعدی تغییر صدا با هوش مصنوعی مجهز به قابلیت تبدیل متن به گفتار و ویرایش ویدیو است. Genny می‌تواند صداهایی شبیه انسان تولید کند که کاربرد به طور همزمان می‌تواند ویدیوی خود را نیز ویرایش کند.

با استفاده از  می توانید بیش از 500 صدا، 20 احساس و بیش از 150 زبان را انتخاب کنید. ابزار Lovo بزرگ‌ترین کتابخانه صدا با بیش از 500 نوع صدای مبتنی بر هوش مصنوعی دارد.

قابلیت ویرایش ویدیو به شما این امکان را می‌دهد که همزمان با تولید صدا ویدیوها را نیز ویرایش کنید. این ابزار بیش از 150 نوع زبان دارد که پس از تغییر صدا با هوش مصنوعی به راحتی می‌توانید آن را به زبان موردنظر خود تبدیل کنید.

تغییر صدا چگونه می‌تواند به شما کمک کند؟     

در حالی که ارتباط نوشتاری در سایر مکان‌ها استفاده می‌شود، باز هم تاثیر صدا را نخواهد داشت. وقتی با یک شخص صحبت می‌کنید، می‌توانید پیام خود را با صدای مناسب برای همیشه در ذهن شنونده حک کنید.

وقتی که صدای خود را از طریق ویس و یک فایل ضبط شده به سایر افراد می‌فرستید می‌توانید تاثیرگذاری آن را مشاهده کنید. به همین خاطر است که برخی افراد در تلاش هستند تا صدای خود را تغییر بدهند.

اکثر افرد وقتی صدای خود را به صورت ویس در تلفن همراه می‌شوند، احساس خوبی از آن دریافت نمی‌کنند. این امر بدین دلیل است که انتقال صدای خودتان از ریق گوش میانی و صدای برون مسیرهای متفاوتی دارد. وقتی که شما حرف می‌زنید، صدا و انرژی ساطع شده به طور مستقیم به  گوش داخلی می‌رود و افراد دیگر نیم تواند ارتعاشات آن را به طور همزمان بشنوند. به همین خاطر است که صدای شنیده شما توسط خودتان با دیگر افراد متفاوت است.

ساخت آهنگ با هوش مصنوعی و معرفی 3 سایت برتر در این زمینه

علاوه بر تغییر صدا با هوش مصنوعی، شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای مخصوص موسیقی و آهنگ نیز بسازید. این کار برای ساخت کلیپ، پادکست و موارد دیگر بسیار سودمند است. اکثر افراد زمان زیادی را برای پیدا کردن آهنگ موردنظر خود برای قرار دادن روی ادیت‌ها و کلیپ‌ها صرف می‌کنند. این در حالی است که ابزارهای هوش مصنوعی توانسته اند تحول زیادی در این زمینه ایجاد کنند.

با این کار دیگر لازم نیست زمان زیادی را صرف جست و جو کنید، بلکه  طبق سلیقه و کاربرد موردنظر خود می‌توانید بهترین آهنگ‌ها را بسازید که منحصر به فرد نیز هستند. برخی از ابزارهایی که می‌توانید با آن‌ها آهنگ بسازید به شرح زیر خواهند بود:

شاید برای شما مفید باشد : کسب درآمد از دراپ شیپینگ

سایت AIVA

از ابزارهای ساخت آهنگ با استفاده از هوش مصنوعی می‌توان به آیوا اشاره کرد که در سال 2016 ساخته شده است. این ابزار توانسته است برای بازی و فیلم هم موسیقی بسازد. آیوا به کاربران اجازه می‌دهد تا آهنگ را از ابتدا توسعه دهند و بدون این که نگران قوانین کپی رایت باشند، آن‌ها را استفاده کنند.

با این ابزار به راحتی می‌توانید آهنگ‌های جدید را در سبک‌های مختلف بسازید و آن را به اشتراک بگذارید. از مزایای این ابزار می‌توان به نسخه رایگان، امکان ویرایش موسیقی متن و اصلاح آهنگ‌های موجود اشاره کرد.

آمپر موزیک

از بهترین تولیدکننده‌های موسیقی می‌توان به این ابزار اشاره کرد که یکی از ساده‌ترین‌ها به شمار می‌آید. این ابزار از هوش مصنوعی استفاده می‌کند که آن را به انتخابی عالی برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال ساخت آهنگ به ساده‌ترین روش ممکن هستند.

سایت Soundraw

یکی دیگر از بهترین ابزارها برای ساخت آهنگ است که به شما این امکان را می‌دهد که آهنگی با عبارات ایجاد شده توسط هوش مصنوعی بسازید. این ابزار برای استفاده بسیار ساده است و اگر اشتراک آن را تهیه کنید می‌توانید دانلود نامحدود داشته باشید.

سخن پایانی

ایجاد تغییر در صدا همیشه برای بسیاری از افراد جذاب است و حداقل یک بار آن را امتحان کرده اند. تغییر صدا با هوش مصنوعی در سال‌های ایخیر بسیار راحت شده است و می‌توانید با یک کلیک این کار را انجام دهید. ما در الباگلد سعی کرده ایم که بهترین ابزارها را برای این کار معرفی کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

جدیدترین دوره ها

پکیج جامع vpn و خدمات مجازی
دسته بندی اصلی : نرم افزار
پکیج جامع آموزش زبان انگلیسی
دسته بندی اصلی : زبان
پک آموزش جامع طلا
دسته بندی اصلی : بازار های مالی
دوره    سکس
دسته بندی اصلی : ارتباطات

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...