مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان

مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان چه مشاغلی هستند؟ زنان از چه راه‌هایی می‌توانند در خانه هم درآمد زایی داشته باشند؟

همان طور که همه ما می‌ دانیم ، مشاغل خانگی راهکاری عالی برای خود اشتغالی و رهایی از بیکاری در سر تا سر جهان است. با توجه به این که جامعه ما سمت و سویی گرفته است که در آن زنان نیز به نوعی دوست دارند درآمد داشته باشند، این مشاغل در خانه برای زنان بسیار مهم هستند.

مشاغل خانگی که با اینترنت انجام می‌شوند، مشاغل خانگی که به مهارت‌های درست نیاز دارند و مشاغلی که هر کدام به نوعی با توانایی‌های خانم‌ها هماهنگ هستند، می‌توانند به عنوان یک شغل پردرآمد مورد استفاده قرار بگیرند. در ادامه می‌خواهیم شما را با برخی از مهم‌ترین مشاغل خانگی که اتفاقا درآمد زیادی هم دارند، آشنا کنیم.

منظور از شغل‌های خانگی برای زنان چیست؟

مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان همان طور که از نامشان پیدا است، همان مشاغلی هستند که در خانه انجام می‌شوند. این مشاغل بدون این که فرد را به بیرون از خانه بکشانند، قابلیت انجام شدن دارند.  مهم‌ترین مزایای مشاغل خانگی برای خانم‌ها این است که این خانم همزمان می‌تواند خانه و کار خود را مدیریت کند.

این مشاغل محدودیت سنی ندارند و برای هر فردی مناسب هستند. اگر می‌دانید که یک توانایی برای انجام دادن شغل خانگی را دارید، بهتر است از آن برای کسب درآمد استفاده کنید.

کار کردن در منزل برای خانم‌ها چه چالش‌ هایی به همراه دارد؟

اگرچه مشاغل خانگی برای خانم‌ها می‌توانند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد اما چالش‌هایی را نیز به وجود می‌آورد. مشاغل خانگی پردرآمد گرچه از نظر اقتصادی مشاغلی عالی هستند اما ممکن است توان مدیریت امور خانه را از یک خانم بگیرند و باعث تلفیق کار و خانه داری بشوند.

در این مشاغل به دلیل این که فردی نیست که بر کیفیت کارها نظارت کند، ممکن است زحمات شما به یک باره هدر بروند.

همچنین افرادی هم ‌وجود دارند که به دلیل عدم انگیزش، کار خود را رها می‌کنند.‌ این در حالی است که اگر شما خارج از خانه کار کنید، منابع انگیزشی را خواهید یافت که به موفقیت شما در کارتان کمک می‌کنند.

در مشاغل خانگی خبری از مرخصی نیست و ارتباطات اجتماعی شما نیز کاهش پیدا می‌کنند. چرا که خودتان تنها کارتان را انجام می‌دهید و با افراد دیگری سر و کار ندارید. در برخی از موارد هم ممکن است برخی خانم‌ها سرمایه کافی برای آغاز یک شغل خانگی را نداشته باشند. این‌ها چالش‌هایی هستند که هر فردی در مسیر کسب درآمد باید با آن‌ها آشنایی داشته باشد.

بررسی ۱۵ ایده ناب و پولساز به عنوان شغل برای زنان

امروزه ایده‌های زیادی برای کسب درآمد در خانه وجود دارند. همین ایده‌ها هستند که باعث راه اندازی مشاغل خانگی پردرآمد در جهان شده‌اند. برخی از پولسازترین مشاغلی که هر خانمی می‌تواند از آن‌ها کسب درآمد کند، عبارتند از:

دراپ شیپینگ

دراپ شیپینگ نوعی تجارت به شمار می‌آید که در آن یک فروشنده ابتدا سفارشات را دریافت می‌کند و پس از ثبت آن‌ها ، کالا را از یک فروشنده دیگر خریداری کرده و به دست مشتری می‌رساند. در واقع فروشنده نقش یک دلال را دارد که کالا را از یک فروشنده خریده و با قیمتی بالاتر به فرد دیگری می‌فروشد. دراپ شیپینگ یکی از مشاغل خانگی پردرآمد برای خانم‌ها است که با رشد و گسترش فضاهای مجازی، پیشرفت چشمگیری هم داشته اشد.

افرادی که قصد فعالیت در این حرفه را دارند، باید دوره‌‌های آموزش رایگان دراپ شیپینگ را بگذرانند تا مهارت صحبت و تعامل با مشتری و فروشنده را یاد بگیرند. پس از آن می‌توانند از این شغل درآمد کسب کنند.

همان طور که گفتیم، دراپ شیپینگ جزو مشتعل خانگی پردرآمد است. حال اگر شما بتوانید ایده‌های نو و خاص خود را با دراپ شیپینگ همگام کنید، این به نفعتان تمام خواهد شد! یعنی به درآمد بالایی خواهید رسید. برای این که بهترین دراپ شیپینگ را انجام دهید، ابتدا یک فروشگاه را راه اندازی کنید. سپس با آموزش رایگان فروش در آمازون، فروش را یاد بگیرید و وارد بازار کار شوید. در این مرحله می‌توانید سفارش ثبت کنید و پس از ثبت سفارشات، از یک فروشنده دیگر محصول مورد نیاز مشتری را خریداری کرده و به دست او برسانید.

ادمین سایت

ادمین سایت همان فردی است که وظیفه نگهداری و توسعه یک سایت را بر عهده دارد. امروزه کسب و کارهای زیادی وجود دارند که برای برخورداری از خدمات ادمینی سایت، هزینه‌های کلانی را به عنوان دستمزد صرف می‌کنند.

این که یک سایت درست کار کند، این که محتوای خوبی داشته باشد و این که در صفحات اول گوگل دیده شود، همگی زیر نظر ادمین سایت هستند. پس حرفه ادمینی سایت هم می‌تواند یکی از مشاغل خانگی پردرآمد برای خانم‌ها باشد. با آموزش رایگان ادمینی در سایت الباگلد امکان کسب درآمد از این حرفه وجود دارد.

برای یافتن کارفرما هم کافی است به آگهی‌هایی که در این زمینه ‌وجود دارند، سر بزنید و رزومه خود را برای کارفرما ارسال کنید.

خدمات پرستاری از سالمند و کودک

نگهداری از سالمندان و کودکان نیز از دیگر مشاغل خانگی پردرآمد به شمار می‌آیند که حالت سرگرمی هم دارند. شما با نگهداری یک کودک ممکن است اوقات فراغت خود را به خوبی سپری کنید، البته اگر عاشق کودکان باشید! در برخی از موارد نیز سالمندان به پرستاران خود خانه می‌دهند و دستمزد زیادی هم می‌دهند تا از آن‌ها نگهداری کنند. اگر می‌دانید که در پرستاری کردن توانایی و مهارت دارید، می‌توانید این حرفه را انتخاب نمایید و در آن مشغول به کار شوید.

ترید

ترید کردن حرفه‌ای نیست که هر کسی بتواند از پس آن بربیاید اما اگر شما می‌توانید ترید کنید، پس فرد خوش شانسی هستید. چرا که با این حرفه در آیند‌ه‌ای نه چندان دور به فردی ثروتمند تبدیل خواهید شد. 

ترید در لغت به معنای مبادله است. امروزه ترید کردن به معنای خرید و فروش ارزهای دیجیتال شناخته شده است اما هر گونه مبادله و معامله می‌تواند نوعی ترید باشد. خانم‌های تریدر اکثرا جزو خانم‌های پولدار در جهان هستند.

طراحی بنر و‌کارهای گرافیکی

یکی از بهترین و آسان‌ترین شغل‌ها برای یک خانم شغل طراحی و گرافیک است. تمامی شرکت‌هایی که به تبلیغات نیاز دارند، به یک طراح گرافیک هم نیازمند هستند تا بتوانند بنرهای خوب و تاثیر کذاری را خلق کنند. جالب‌تر این است که اگر نخواهید برای کسی کار کنید، می‌توانید خودتان کارفرمای خودتان باشید و با گذراندن دوره آموزش رایگان فوتوشاپ، بهترین بنرها را خلق نمایید.

طراحی سایت و سئو

شغل دیگری که در زیر مجموعه مشاغل خانگی پردرآمد برای خانم‌ها طبقه بندی می‌شود، طراحی سایت و سئو سایت است. این شغل می‌تواند پولسازترین شغل نیز برای خانم‌ها باشد. خوشبختانه یادگیری مهارت طراحی سایت برای افرادی که علاقمند به این کار هستند، اصلا هم سخت نیست. 

اگر تنها مقدار کمی با اصول بازاریابی آشنا باشید و اگر خلاقیت داشته باشید، در این حرفه به موفقیت زیادی دست پیدا خواهید کرد.

 

امروزه سایت سازهایی به وجود آمد‌ه‌اند که به راحتی و در عرض چند دقیقه باعث طراحی و راه اندازی یک سایت می‌شوند. قدم بعد از طراحی سایت، سئو محتوای سایت است. شما با آموزش دیدن در زمینه سئو می‌توانید در این زمینه هم موفق باشید!

تهیه غذا برای انواع مشاغل

تهیه غذا شغل خانگی دیگری است که طرفداران خاص خود را دارد. خیلی از بیزینس‌ها و کسب و کارها به جای این که با رستوران‌های بزرگ قرارداد عقد کنند، سعی می‌کنند که از رستوران‌های خانگی برای تهیه غذا کمک بگیرند. در این صورت هم شما به درآمد بالایی خواهید رسید و هم یک کسب و کار خاص هزینه‌های کمتری را صرف خرید غذا خواهد کرد. البته اگر آشپز خوبی باشید و دست پختتان زبانزد باشد، در این حرفه موفق خواهید شد.

صنایع دستی

خیلی از خانم‌های شهر نشین و روستا نشین در تهیه صنایع دستی زیبا و نفیس تبحر دارند. پس چرا از این حرفه کسب درآمد نکنند؟ لازم به ذکر است که فروش صنایع دستی در آمازون و فضاهای مجازی که مخصوص فروش وسایل هستند، می‌تواند بسیار سودآور باشد. برخی از افراد می‌توانند با مشتریانی که خارج از کشور هستند، ارتباط بگیرند و از این طریق به درآمد هنگفتی دست پیدا کنند.

خیاطی و تعمیرات لباس

به طور کلی حرفه خیاطی جزو آن دسته از حرفه‌هایی است که طرفداران خاص خود را دارد.  افرادی که خیاط هستند، پس از مدتی می‌توانند مشتریان ثابتی را هم برای خود داشته باشند.

پس خیاطی در ابتدا چندان درآمد ندارد اما اگر به شکلی حرفه‌ای در است زمینه پیش بروید، قطعا به درآمد زیادی دست پیدا خواهید کرد.

مربی شخصی

آموزش نیز از دیگر حرفه‌هایی است که پولسازی زیادی دارد. شما می‌توانید با نشر علمی که دارید، به درآمد برسید. این ایده پولساز با صرف هزینه‌هایی بسیار کم می‌تواند آن را وارد بازار کار کند.

عکاسی

علی رغم این که امروزه گوشی‌های موبایل کیفیت‌های بی نظیری دارند، باز هم هیچکس نمی‌تواند مهارتی که یک عکاس دارد را در گرفتن عکس پیاده سازی کند. به همین دلیل هم هست که شغل عکاسی به عنوان یک حرفه خانگی پردرآمد شناخته شده است.

اغلب افراد برای عکاسان ماهری که می‌توانند لحظات خاص زندگی آن‌ها را ثبت کنند، ارزش قائل هستند و برای گرفتن عکس‌های ماندگار خود نیز حاضر به صرف هزینه‌های زیاد هستند.

  • تولید پادکست

آن دسته از خانم‌هایی که صدای خوبی دارند و فن بیان آن‌ها نیز کاملا پسندیده است، می‌توانند از طریق تولید پادکست به درآمد دست یابند. در دنیای امروزی ما تولید محتوا چه صوتی باشد، چه تصویری باشد و چه متنی، در زمره مشاغل خانگی پردرآمد طبقه بندی می‌شود. پس شما بدون این که در گیر و بند کار در بیرون از خانه باشید، می‌توانید از توانایی‌های خود در تولید پادکست بهترین استفاده را کنید.

تولید محتوا و نویسندگی

یکی از رایج‌ترین مشاغلی که اتفاقا خانم‌ها در آن به موفقیت زیادی دست پیدا کرده‌اند، تولید محتوا و نویسندگی است. خیلی از وب سایت‌هایی که هم اکنون فعال هستند، برای ارتقا یافتن به یک محتوای بی نظیر و عالی نیاز دارند.

مسلما خانم‌ هایی که می‌توانند محتوایی عالی را تولید کنند، از این طریق درآمد بالایی را هم‌ کسب خواهند کرد. البته قبل از آن باید آموزش رایگان سئو را پشت سر بگذارند و با اصول محتوا نویسی هم آشنایی کامل پیدا کنند.

دانستن چه نکاتی برای کسب و کارهای خانگی مهم است؟

برای این که مشاغل خانگی پردرآمد را امتحان کنید و پول زیادی هم در بیارید، باید رازهای موفقیت در این مشاغل را بدانید. این رازها همان نکات مهمی هستند که خیلی از افراد نسبت به آن‌ها بی توجه هستند. در ادامه برخی از این نکات مهم ذکر شده‌اند:

  1. برای این که در شغل خانگی خود به موفقیت برسید، باید فن بیان خوبی داشته باشید و مشتریان خود را متقاعد کنید. راز موفقیت در مشاغل خانگی تنها وجود یک مهارت نیست، بلکه باید توان صحبت کردن را نیز داشته باشید!
  2. برای کسب درآمد در خانه باید بازاریابی انجام دهید. پس مهارت‌های بازاریابی خود را تیز تقویت کنید.
  3. از دیگر رازهای موفقیت در مشاغل خانگی پردرآمد، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی است. امروزه شبکه‌های اجتماعی رشد زیادی کرده‌اند. هر کسی هم به راحتی می‌تواند به این شبکه‌ها دسترسی داشته باشد.

راه اندازی مشاغل خانگی برای خانم‌ها نیاز به مجوز دارد؟

زمانی که برای مشاغل خانگی پردرآمد جستجو می‌کنید، ممکن است سایت‌هایی را ببینید که برای صدور مجوز مشاغل خانگی از شما پول دریافت می‌ کنند.‌

واقعیتی که وجود دارد این است که هیچ کدام از مشاغل خانگی به مجوز نیاز ندارند. زمانی که شما یک محصول خاص را تولید می‌کنید یا در فضاهای مجازی فعالیت دارید، ممکن است آنچه که ارائه می‌کنید خریداران زیادی داشته باشد.فارغ از این که مجوز دارید یا ندارید، افراد محصولات شما را خریداری خواهند کرد.‌ پس به مجوز نیاز نیست. همچنین زمانی که شما بازاریابی خود را در مسیری درست پیس ببرید، هیچ نیازی به کسب مجوز هم نخواهید داشت!

کسب و کار در منزل چه مزایایی دارد؟

این که کسب و کار در منزل چه مزایایی دارد، ممکن است سوال هر کسی باشد که فکر راه اندازی مشاغل خانگی پردرآمد را دارد. برخی از مهم‌ترین مزایایی که با این مشاغل عاید شما می‌شوند، عبارتند از:

  1. شما به کمک این مشاغل می‌توانید استقلال بیشتری را در کار کردن تجربه کنید.
  2. ریسک مشاغل خانگی بسیار پایین است.
  3. در این مشاغل ساعت کاری شما منعطف است. شما می‌توانید به صورت پاره وقت یا تمام وقت کار کنید، بدون این که کسی بر فعالیت شما نظارت کند!
  4. با کمک این مشاغل هم به امور خانگی خود خواهید رسید و هم کار خواهید کرد.
  5. این مشاغل این امکان را فراهم می‌کنند که شما بیشتر وقت خود را در کانون خانواده سپری کنید و مراقب فرزندان خود نیز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

جدیدترین دوره ها

پکیج جامع vpn و خدمات مجازی
دسته بندی اصلی : نرم افزار
پکیج جامع آموزش زبان انگلیسی
دسته بندی اصلی : زبان
پک آموزش جامع طلا
دسته بندی اصلی : بازار های مالی
دوره    سکس
دسته بندی اصلی : ارتباطات

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید...